
Ski Volkl Racetiger SL 2024 + Marker rMotion3 12 GW
Nowy Racetiger SL! Tygrys w nowej odsłonie. Najważniejsze zmiany dotyczą szaty graficznej, geometrii narty oraz systemu Tailored Carbon Tips, który ma zadanie zwiększyć precyzję pracy dziobów. Płynną i stabilną jazdę zapewnia nowa technologia R Motion 3 GW.
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
Narty Volkl Racetiger SL 2024 - Nowa konstrukcja
+ wiązania Marker rMotion3 12.0 D Grip Walk
NOWA KONSTRUKCJA NART, NOWE WĘŻSZE TALIOWANIE, NOWA SZYNA NART
Talia: 127-67-102 dla 165cm
Promień skrętu: 10.2m/150cm 11/155cm 11.8m/160cm, 12.6m/165cm 13.4m/170cm
Rdzeń: Drewniany - MultiLayer Woodcore
TECHNOLOGIE
• Tailored Carbon Tips
• Multilayer Woodcore
• 3D.Glass
• Full Titanal
• Full Sidewall
• Base: P-Tex 4504
• Base structure: Zebra structure
• Plate System: rMotion 3
Charakterystyka nart VOLKL Racetiger SL
Narty VOLKL Racetiger SL to najwyższa klasa nart slalomowych od długich lat. Każda edycja tej narty to triumf wspólnej pracy inżynierów i zawodników alpejskich przez długie lata.
Firma Voelkl na sezon 2023 po kilku latach wprowadza kilka zmian w swojej głównej narcie slalomowej. Przede wszystkim co jest widoczne na pierwszy rzut oka to znika ciężarek "UVO" z czubów nart. Nie jest zmiana bez powodu, a za sprawą nowej konstrukcji nart "Zebra Structure" oraz "Tailored Carbon Tips", która jest wzmocniona na przodach włóknami karbonowymi, dzięki czemu narta dużo lepiej radzi sobie z drganiami niż jej poprzedniczka. Również jest to redukcja wagi nart, która sprawi, że narta będzie łatwiejsza i szybsza w wprowadzeniu.
Zebra Structure
Bardzo wyraźna i głęboka struktura oferująca najlepszą z możliwych precyzję i łatwość skręcania dostępna teraz dla wszystkich naszych nart przeznaczonych na przygotowane trasy.
Multilayer Woodcore

Tailored Fibre Placement
Najnowszą technologią Völkl jest Tailored Fibre Placement, czyli precyzyjne ułożenie karbonu w rdzeniu nart – nie jest to jednorodny arkusz karbonu, lecz siatka indywidualnych strun włókien węglowych. Charakter narty, w tej technologii można precyzyjnie (co do milimetra) zdefiniować, uzbrajając konstrukcję we włókno węglowe tam, gdzie oczekiwał tego konstruktor nart. Największa ich koncentracja to dziób i piętka – czyli strefy, od których zależy dynamika i precyzja nart. Marzenie o prestiżowych, lekkich i przyjemnych nartach jest już możliwe do zrealizowania!
Nowa system mocowania wiązań Marker rMotion 3
Wyjątkowy system wiązanie/płyta - powstał dla naszych nowych nart z grupy ON PISTE
- Płynna i stabilna jazda przy umiarkowanej prędkości
- Krótsze skręty przy użyciu mniejszej siły zachowując wysoką prędkość

Montaż wiązań na życzenie gratis !!